بازدید معاون سیاسی وامنیتی فرمانداری شهرستان ازآزمون های عملی مرکز آموزش فنی و حرفه ای میرزا کوچک شهرستان صومعه سرا

آزمون عملی تعداد 101 نفر در 12 حرفه مختلف صنعت ساختمان و 125 نفر در 15 حرفه مختلف از تاریخ 98/4/15 لغایت 98/4/19توسط مربیان مرکز برگزار گردید

به گزارش مرکز آموزش فنی و حرفه ای میرزا کوچک صومعه سرا، آزمون عملی رشته آشپزی و شیرینی پزی آموزشگاه میزآرا که با حضور خاکیانی(بازرس آموزشگاه های آزاد) اقدامی(مسئول آزمون مرکز) برگزار گردید ، نصرت طلب(سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان) مهندس حیدری(معاون فرمانداری صومعه سرا) و پورموسی ( رئیس اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان) بازدید نمودند.

 در این بازدید نصرت طلب ضمن تشکر از حضور مهمانان گرامی در خصوص نحوه اجرای دوره ، مدت دوره و چگونگی انجام کار صحبت نمودند و تاکید داشتند کارآموزان پس از سپری نمودن این دوره به خودکفایی رسیده و می توانند از طریق مشاغل خانگی کسب درآمد داشته باشند.

در ادامه مهندس حیدری نیز با توجه به توانایی کارآموزان و موسس آموزشگاه خانم اسمعیل زاده ، جهت حمایت از قشر جوان جامعه از طریق ارائه تسهیلات حمایت خود را اعلام نمودند. ایشان تاکیدداشتندباتوجه به وضع معیشتی امروز جامعه و نبود شغل دولتی ، جوانان بایدازظرفیت ها و پتانسیل موجود درمرکز آموزش فنی وحرفه ای نهایت استفاده را برده تا بتوانند بافراگیری حرفه های مختلف دراین مرکز ، منبع درآمدی برای خودایجاد نمایند.

شایان ذکر است که براساس زمان بندی آزمون های عملی اعلام شده به اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان از تاریخ 98/4/15 لغایت 98/4/19آزمون های بخش دولتی و غیر دولتی در رشته های برق،کامپیوتر ، حسابداری ، مدیریت خانواده ، طراحی دوخت و مراقبت و زیبایی به تعداد 95 نفر در آموزشگاه های آزاد صومعه سرا به همراه مربیان منتخب برگزار گردید.

آزمون عملی تعداد 101 نفر در 12 حرفه مختلف صنعت ساختمان و 125 نفر در 15 حرفه مختلف از تاریخ 98/4/15 لغایت 98/4/19توسط مربیان مرکز برگزار گردید

  • تاریخ درج : ۱۳۹۸ شنبه ۲۹ تير ساعت ۱۲:۰۱
  • تعداد بازدید: 1618